• În 2021, Lasselsberger Ceramics România pune la dispoziția consumatorilor peste 250 de colecții de gresie și faianță
• Anul trecut, românii au ales nuanțele de gri în detrimentul culorii preferate de până acum, bejul
• Albastru naval, lemnul în tonuri deschise, griul cald-luminos, cât și schemele cromatice neutre care permit aducerea naturii în interior sunt principalele tendințe în amenajare și design interior în anul 2021
Lasselsberger Ceramics Romania, deţinătorul brandului CESAROM şi unicul producător local de plăci ceramice, a lansat, la începutul acestui an, 15 colecții noi de gresie și faianță, urmând ca alte 10 colecții să fie lansate în piață până la finalul primului trimestru. Astfel, urmărind gusturile românilor și tendințele internaționale, compania își consolidează portofoliul în zona de modele/desene care redau variațiile naturale ale pietrei și lemnului, dar și ale cimentului.
În 2021, compania își propune vânzarea întregului volum de gresie și faianță realizate pe liniile de producție din Cluj-Napoca, precum și expansiunea pe segmentele de nișă acoperite cu plăcile de gresie și faianță din producția internă, dar și cu cele importate de la companiile surori din cadrul grupului Lasselsberger. Colecțiile lansate în ultimii 3 ani vor reprezenta peste 50% din volumul total. În prezent, portofoliul CESAROM numără aproximativ 200 de colecții de gresie și faianță, iar împreună cu colecțiile brandurilor din companiile grupului, Lasselsberger Ceramics România pune la dispoziția consumatorilor români peste 250 colecții de gresie și faianță.
„Ca în fiecare an, și în 2021, CESAROM anticipează și creează colecții de plăci ceramice care răspund tendințelor globale în decorarea interioară și exterioară, dar și dorințelor clienților români, oferindu-le acestora o gamă variată. În 2021 ne-am lăsat inspirați de culorile-vedetă ale anului, albastru naval și griul cald-luminos care conectează tehnologia cu spații elegante sau în stil idustrial, de lemnul în tonuri deschise și de schemele cromatice neutre”, a declarat Andreea Bodola, Director Marketing Lasselsberger Ceramics România.
Preferințele românilor în materie de amenajări interioare
Începând cu anul 2020, s-a putut observa o nouă tendință în ceea ce privește amenajările interioare și o preferință a românilor de a acoperi pardoselile și pereții în scheme cromatice cât mai neutre, care să le permită o mai mare libertate în alegerea pieselor de mobilier sau a celor de decor. Consumatorii români declară că își doresc plăci ceramice atemporale, ușor adaptabile la viitoarele tendințe în materie de design interior și palete de culori. De aceea, se poate observa o creștere alertă a cererii pentru nuanțele de gri.
Tendințele anului 2021 și cum se regăsesc acestea în noile game CESAROM
Principalele direcții ale designului de interior în anul 2021 se conturează în jurul albastru naval, nuanță ce a fost definită de marile case de design ca noul negru, lemnul în tonuri deschise, griul cald reprezentativ stilului industrial, cât și schemele cromatice neutre care permit aducerea naturii în interior sau a pieselor de design cu note de lux pentru iubitorii acestui gen.
Toate aceste direcții pot fi regăsite în plăcile de gresie și faianță ale noilor colecții CESAROM: Essential, ColorLine, Creativo, Helios, Tree, Mud, Tempo, Colosseum, Move, Crust, Camino, Traver. Dintre acestea, colecţia Essential va fi vedeta anului 2021 deoarece îmbină perfect culorile anului 2021: albastrul naval și griul luminos. Aceste 2 placi de gresie porțelantă sunt completate armonios cu un decor patchwork cu ușoare tușe vintage. Astfel, colecția corespunde atât celor care își doresc să aducă în casele lor tonuri neutre, dar și celor care preferă stilul industrial sau celor care îndrăgesc stilul modern-rustic care îmbină vechiul cu noul, modernul cu materiale sau elemente de decor cu accente rustice.
Cele 25 colecții CESAROM lansate în acest an, alături de cele deja existente, sunt disponibile în rețelele distribuitorilor specializați, rețelele DIY Ambient, Dedeman, Hornbach, Leroy Merlin, precum și în magazinele proprii CESAROM din Cluj-Napoca și București.
CESAROM, leaderul pieţei româneşti de gresie şi faianţă este unul dintre brandurile cu tradiţie din România, având o istorie de aproape 60 de ani. CESAROM se produce in fabrica Sanex SA din Cluj-Napoca, companie care a devenit, începând cu anul 2004, membră a grupului austriac Lasselsberger GmbH, leader in producţia europeană de plăci ceramice (gresie, faianţă şi decoruri ceramice).
În prezent, capacitatea totală de producţie din cadrul fabricii Sanex SA din Cluj-Napoca se ridică la peste 8 milioane de metri pătraţi anual, SANEX SA comercializând o gamă variată de modele de gresie, faianţă şi plăci decor. Toate colecţiile CESAROM pot fi vizualizate pe www.cesarom.ro.