Cluj-Napoca, iunie 2021 – Lasselsberger Ceramics România, deținătorul brandului CESAROM și unicul producător local de plăci ceramice, anunță luna acesta lansarea a zece noi colecții de gresie porțelanată și faianță. Acestea se alătură celor 15 colecții lansate de producător la începutul acestui an.
Potrivit reprezentanților CESAROM®, colecțiile nou lansate vara aceasta se aliniează preferințelor românilor atât prin formate mari sau lamelare, cât și prin scheme cromatice neutre în nuanțe de gri și bej, păstrând inspirația din natură prin variațiile naturale ale pietrei și lemnului. Șase dintre cele mai noi zece colecții CESAROM® sunt oferite în format 60×60 cm, iar celelalte patru colecții aduc diverse esențe de lemn în format lamelar de 60×20 cm. Toate cele zece colecții noi CESAROM® sunt gresii porțelanate ce pot fi utilizate atât la exterior, cât și la interior.
În plus, prin noile colecții lansate, CESAROM® aduce suprafețe speciale cu efecte de mică granulație care le conferă aspect estetic superior precum si proprietăți antiderapante. Aceste caracteristici sunt esențiale în evaluarea plăcilor pentru pardoseli și recomandă noile gresii porțelanate CESAROM® în proiecte rezidențiale sau comerciale pentru placări exterioare sau interioare unde caracteristica antiderapanta este o cerință prioritară. Astfel de proiecte sunt foarte des întâlnite pentru piscine de interior sau exterior, terase sau zone comerciale în general.
Conform estimărilor, colecțiile lansate de CESAROM® în ultimii trei ani vor reprezenta peste 50% din volumul total produs la fabrica SANEX din Cluj-Napoca. În prezent, în portofoliul CESAROM se regăsesc aprox. 200 de colecții de gresie și faianță, iar alături de colecțiile brandurilor din companiile grupului, Lasselsberger Ceramics România pune la dispoziția clienților din România peste 250 de colecții de plăci ceramice din care aceștia pot alege.
Din datele companiei, în prima jumătate a acestui an s-a menținut cererea din partea clienților pentru gresii care imită elementele naturale precum lemnul sau piatra, iar cererea pentru plăcile ceramice în nuanțe de gri și bej este dominantă. Colecțiile de gresie de tip piatră (Traver, Piedra sau Rapolano), de tip lemn (Canada, Wright și Nordic Wood) sau de tip ciment (Crust, Move sau Tanum) au fost cele mai căutate. În ceea ce privește formatul, plăcile ceramice de 60×30 cm sunt cele mai populare în rândul cumpărătorilor. În materie de faianță, colecțiile ColorLine, Creativo și Nalim din portofoliul CESAROM®, în format de 50×25 cm, au înregistrat cele mai multe vânzări.
„Observăm că românii se îndreaptă spre scheme cromatice cât mai neutre și aleg să creeze constraste, inspirați de culorile anului: griul suprem și galbenul luminos, dar și de ultimele tendințe în designul de interior. Aceste combinații se regăsesc din plin și în colecțiile nou lansate de CESAROM® anul acesta. În plus, datorită cromaticii neutre, cu noile colecții CESAROM® pot fi realizate amenajări atemporale, care cu siguranță vor trece cu succes testul timpului, atât din punct de vedere estetic, cât și în ceea ce privește durabilitatea. De asemenea, remarcăm o creștere tot mai accentuată a clienților către materiale durabile, reciclabile sau naturale atunci când aleg produse de ceramică sanitară pentru casa lor”, a declarat Andreea Bodola, Director de Marketing al Lasselsberger Ceramics România.